Formazione di cunniscenza di a sicurità di u focu

In 2014 07 mese 21 ghjorni, a mo unità unità apprufittamenti superiori è dipartimenti di i ducumenti, circa u travagliu di sicurità di u focu, à purtà fora lezioni propaganda focu, da Xiaoshan Shijiazhuang centru di furmazione di cunniscenze di u focu Wang

L'istruttore di bin per u mo staffu di unità hà realizatu una furmazione di focu.I dirigenti di a cumpagnia è l'impiegati sò attivamente implicati in a furmazione.

Instructor Wang cumminatu cù sistemi di sicurezza di u focu è ogni tipu di casu di u focu, nantu à cumu stabilisce a cuscenza publica di a prevenzione di u focu, prevene, pò causà a faccia di l'accidente di u focu improvvisu cumu scappà u sollievu di disastru è altri aspetti di furmazione cumpleta è persunale. periculu, l 'incidentu di u focu, i participanti da educazione è fattu note dittagliati, u Dipartimentu hà dettu ancu chì hà da rinfurzà u focu di a cunniscenza amparera è furmazioni di capacità, strettamente impedisce accidenti di u focu.

Attraversu sta furmazione, a cumpagnia dumandò à u Dipartimentu à tirà lezioni prufonda di recenti incidenti di u focu domesticu, rinfurzà e misure di gestione di u focu, per custruisce un "firewall" di sicurezza di u focu d'estate, fà i campane d'allarme, prevenzione, cumminendu prevenzione è suppressione.

Prima, a popularità di a prutezzione di u focu in u locu.Fate altri impiegati per sparghje a cunniscenza scientifica è a scena di a lotta di u focu è u sensu cumunu.

Dui hè l'implementazione di i piani di contingenza.I prucedure per u trattamentu d'urgenza di u focu, l'evacuazione di u focu, e misure di lotta di u focu, è cusì deve esse clarificatu, è a scientifica è l'operabilità di u pianu deve esse rinfurzata.

Trè risichi di sicurità sò in piazza.Aderisce à l'ispezioni di ogni ghjornu, in particulare nantu à e parti chjave di l'ispezioni, e parti chjave di l'attellu, l'uffiziu, u dormitoriu è altre esigenze per implementà misure specifiche di sicurezza di u focu, per verificà e linee elettriche, idranti di u focu, prestazioni di sicurezza di u focu è altre chjave. parti rigulari urganizà, avemu eliminà i periculi di focu, rettifica puntuale.

A cumpagnia ùn farà micca affari nantu à una basa regulare di ispezioni di sicurezza di u focu, mecanismu di vigilazione di sicurezza di u focu per assicurà l'implementazione di nip in the bud.
In a furmazione di u persunale da u focu: nisuna cultura, nisuna cunniscenza hè terribili, ma ùn ci hè micca più terribili cunniscenze di salvezza di u focu!Quante persone morse per via di a mancanza di cunniscenza di u focu è innocent.A vita hè solu una volta, a vita di e persone hè preziosa, ma ancu i più vulnerabili, per piacè principià da ogni cosa intornu à noi, a produzzione di salvezza, u travagliu di salvezza, a vita sicura, per custruisce una sucità armoniosa.

nutizie (2)
nutizie (1)

Tempu di post: Apr-19-2022