U Laboratoriu di u serviziu di tecnulugia publica cungratulà caldamente Xinle Huabao Plastic Film Co. Ltd

Recentemente, l'Uffiziu di Ricerca di a piattaforma di serviziu tecnicu publicu per Xinle Huabao Plastic Film Co. Ltd hè statu previstu per a furmazione furmale, marcandu u livellu di sviluppu tecnicu di a nostra industria di a cumpagnia hà saltatu à un novu livellu.

Dapoi u principiu di u 2008, a nostra cumpagnia s'appoghja annantu à anni di sperienza accumulata in l'industria di l'assistenza persunale, è gradualmente stabilisce una piattaforma di serviziu di tecnulugia publica chì copre una cura persunale, forniture maternelle è zitelli, forniture mediche, industria tessili è vestiti, per furnisce servizii per picculi è medie imprese in a listessa industria.

Per implementà megliu a piattaforma di sviluppu di a tecnulugia, a nostra cumpagnia hà stabilitu una forte squadra di R & D, è cù i famosi università domestiche, a ricerca di l'Istitutu di Ricerca di Plastica Cinese, sviluppata da aduprendu tecnulugia di pruduzzione avanzata internaziunale è novi materiali di prutezzione di l'ambiente, u non- Trattamentu d'acqua di tela tissutu.U film plasticu è u compositu non-tessutu inseme, mantenendu u tessulu non-tessutu basatu nantu à a permeabilità di gas, hà righjuntu a barriera d'acqua, u materiale verde di prutezzione di l'ambiente, è hà un eccellente cunfortu, gradu seccu, assorbimentu d'acqua, permeabilità di l'aria, i zitelli è i zitelli, e donne è l'anziani sò i prudutti ideali di prutezzione di a salute.

A nostra sucietà hà stabilitu una cullaburazione strategica cù Kimberly, Procter & Gamble, Johnson, Exxon Mobil è altre dipartimentu R & D di l'imprese famose internaziunali, in modu à migliurà u livellu di u persunale di R & D in a nostra cumpagnia, è infine furnisce più eccellente. unità di servizii.

In u futuru, a piattaforma di serviziu tecnicu publicu per a nostra cumpagnia serà u sviluppu di l'industria di a cura persunale cum'è u core, migliurà u sviluppu di u produttu, trasfurmazioni, teste, teste è altri servizii, per furnisce un supportu tecnicu per a supervisione di u guvernu è u macro-cuntrollu. è guidà a direzzione di l'industria di cura persunale, migliurà l'ambienti d'investimentu, per furnisce servizii per u prucessu di ricerca è sviluppu di tecnulugia di rilevazione di i prudutti di l'imprese high-tech, u mercatu domesticu è internaziunale per furnisce suluzioni per i prudutti circundanti in l'impresa.


Tempu di post: Apr-19-2022